CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 12, 2009

Saya Rendu Kat Arwah Atok

Actually..aku baru balik dr umah sepupu ayah at putajaya..Wink.nama sepupu ayah tuh untie Anis n her husband is uncle Azli...Ni 1st time aku jumpe untie Anis n Uncle Azli..aku jumpe sekali atok sedara aku kat umah mereka.."tok ngah"...tok ngah ni abg kepada nenek aku sebelah ayah..tok ngah ni aku da selalu gak jumpe...excited sgt dapat jumpe atok ngah kali ni..tetibe terus aku teringat kat arwah atok aku bile tgk gaya n muke tok ngah td..Crying..tp xpe..aku abaikan jap perasaan aku tu..then, nak citer kat korang ni..kiteorang 1st time pegi umah untie Anis ni kat presint 18..tp xsesat...huhu..ThumbsUp..Al-maklum le..jalan presint kat putrajaya tu pening sikit..berterabur...Sampai je kat umah untie Anis..Aku jadi teruja la kan..sebab umah die..woww..besar beb..Grin..sampai2 je..tok ngah da tunggu kami di muka pintu..die pon menyambut kedatangan kami..seronok betol..kecoh..riuh jap umah..cam da 100 tahun xjumpe..hehehe..Smile..lepas tuh..kami pon dipersilakan duduk dan mula bersembang ngn tok ngah, untie Anis dan uncle Azli..mule2 mesti le bertanye khabar dlu..lepas tuh melalut ke citer2 org tua dan mcm2 cerita lg la..aku pon serta merta menjadi seorang yg pendiam dan baik...hanya mendengar perbualan org2 tua tersebutStickingOutTongue..xleh nyampuk oiitt..angguk jew leh..da puas duk bersembang..kami pon di ajak dinner bersame...waaa..cam tau2 plak perot aku da lapar time tu...Confused...ape lg..makan time!!lauk yg dihidangkan, sedap plak tu..lauk fav aku..ayam masak lemak cili padi...FootInMouthberselera weh.. aku di paksa menambah nasi sampai 3 kali oleh untie Anis..aduyaiii..memang sah aku xkan mkn sampai esok ptg(arini)..LipsareSealed...Da kenyang..hati pon riang..hahaha..Dalam situasi kekenyangan tersebut...ku lihat tok ngah sdg duduk di sofa di temani ayah aku..aku pon duk menyelit la..owh!..rupenye sambung borak lg..Eh..korang nak tau..kali ni tok ngah byk wat lawak woo dalam die bersemangat berborak tuh...aku gelak da xleh cover2 dah time tu..ish..tp aku xingat sgt la lawak spontan die tu..yang penting aku pecah perot ar gelak ngn adek aku..Grin..lol..kalo korang nak tau..tok ngah aku da 80 thun tp nampak gagah dan sihat lg...tp dalam seumur idup die..die xpenah kene saman polis...haha..hebat kan...lepas tu kan, die ade keta buatan England tau...keta die laju walaupon da lama..kalo die bwk 60/mph...korang xleh potong..haha..Pirate...Macam2 la yg tok ngah share ngn kami...ade je idea die nak bercerita..Da sedap sgt bercerita, dalam kol 10.30...ayah aku pon bg signal nak ajak balik..kire nak mengundurkan diri la ni...ye la..xkan nak lepak kat umah untie Anis sampai kol 12 lak..da la die nak keja esok..lg pon cian la kat tok ngah yg da penat buang air liur bercerita tu..org tua need enough rest rite??..so kene paham2 la kan...huhu...Jadi, sebelom keberangkatan pulang tu aku salam ngn tok ngah..huhu..aku jadi syahdu lak tetibe..die peluk erat tubuhku dan aku mencium pipi nye..Heartrase cam xnak lepas bile die peluk aku tu..aku rase cam aku peluk arwah atok aku..air mate da bergenang ni..tapi ku tahankan jua...sob.sob..Frown..dalam 3 minit cam tu..aku cube meloloskan diri perlahan2 dr pelukan tok ngah..adess..sabar je la aku..Jadi..Sebenarnye..dan sejujurnya..memang aku rendu sgt kat arwah atok aku..terasa cam die ade lg..I miss u Tok!!!Semoga Rohnya Dicucuri Rahmat..Al-Fatihah..Smile

2 comments:

NuRuLhUsN@ said...

wehhh lu wat wa ingat kat atok gak wehhhhh...

CikQiba said...

anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda