CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 12, 2009

Pemberi Cahaya Ketenangan

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim..aku nak citer la maksud di sebalik title 2nd post aku tuh..
korang rase syahdu x dgn tajuk tersebut?.isk..isk..ade la sebak sikit di dada kan..hahahaGrinok..xpe2..aku explainkan satu persatu k..Pemberi maksud nye dalam bahasa arab..same dgn Wahab..StickingOutTongueSudah ade sesiapa yang terasa ke?tersedak ke?terperasan ke?lol...Cahaya Ketenangan plak bermaksud Nur Sakinah..Jadi bile digabungkan jadilah Pemberi Cahaya Ketenangan..Heart..Eh..apesal korang sebuk sgt nak tau sape Wahab tu?..Sapa Wahab tuh?..Sape??Sape??..tettttt....Pada yang dah tau tu..diam2 sudeyyy lol..Seb baik aku xupload sekali pic die lam ni..lol...wakakaka..Sememenganye beliau seorang yang pemberi, contohnye pemberi segala kasih syg tiada batasan, pemberi semangat yang kian pudar, pemberi kesabaran pd jiwaku gelabah, pemberi petunjuk ke jalan yang benar dan sesat(kdg2 je), pemberi kekuatan pada diriku ketika aku lemah tidak berdaya, pemberi penampar pd muke kuConfused, pemberi kemanisan dr kepahitan(selalu share aiskrim McD Mc Flurry,manis n sedap sgt), pemberi ape lg "b"??...arghh malas nak pikir la..tp yg last sekali, pemberi kesejukan mata hati aku ni...itu la yang paling penting bg aku...Cryingsob..sob..ohnoes..Jadi the sweetest word that can be describe our name sgr synchronization kan ..walaupon aku hanye explain ttg name yg Pemberi tu aje..ThumbsUp..Ape2 pon sy sayang die..Heart..Sorry "B"..Frown

0 comments: