CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 15, 2009

Hari-hari Yang Sangat MemB.O.S.A.N.kan

Bosan..bosan..bosan..!!~B.O.S.A.N!!
BOSAN mean Boring...hahahaha..same je la...adesss!!~
sejak aku jadi penganggur yang bertauliah kat umah ni...idup aku jadi xbest...huhu..
hari2 yg aku lalui sgt la membosankan...adoyaii!!..nak pecah kepala beb..!!
ish..xtau la aku nak gambarkan cam ner...!~haha...bukan aku xnak keje..!~
tgh cari la ni..semua laman web rasmi company swasta n kerajaan aku da isi kat vacancies nye ruangan..huhu!~just wait n see for the LUCK la kan...ade rezeki aku ade la..
but kene la SABAR!~..jgn gelojoh sgt..yg penting usaha n doa..betol3...
jadi bile aku da bosan cam ni..mule la mood aku jadi xtentu arah..kdg2 xleh control..kdg2 overcontrol...kdg2 undercontrol...hahaha!!~kdg2 aku rase idup aku ni kene di awasi oleh remote control lg bagus la...ade gak function!!huhu!bile da bosan mula la aku wat kepala hangin aku sendiri,
bile da bosan mula la aku tido sampai x hingat dunia, bila da bosan mula la aku rase nak marah je,
bile da bosan mula la aku rase membuak2 nak p jumpe si dia,bile da bosan mula la aku ngadap pc sampai panas,hahaha!!~bila da bosan mula la sy menjadi seorang yg bersikap sgt sengal2 ayam,bila da bosan mula la sy menjadi seorang yang berakal pendek, huhu..adess.. OH~.ape la nasib diriku yang malang OH TUHAN!!
Arghhhhhhhhhhhhhsssss!!~~Damn!!~i hate it!..bla..bla..bla..bla..
Better i silent than crowd...Annoying N Irritating bangat..LOL..~~hahahahaha..~
tgk!!..mende aku merepek ntah!!..haha..da sgt sengal la ni~....kurang oksigen~!!haha..
Baby!!!!!!!!!!!i need u!!!!!...Sob..sob..sob..Only u can make me smile n happy!~

0 comments: